Oprogramowanie pomagające w kontaktach z klientami. Zazwyczaj posiada zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami. Pozwala usystematyzować, zarządzać i uprościć kontakt z klientem. Koncentruje się na czynnościach marketingowych, wspiera proces sprzedaży i wspiera wszelkie działania związane z obsługą klienta. Aplikacja jest budowana modułowo co pozwala dokładać poszczególne funkcjonalności i rozwijać oprogramowanie w późniejszym czasie.
System przeznaczony dla średnich przedsiębiorstwach. Pomaga planować i zarządzać całością przedsiębiorstwa począwszy od magazynu, dostaw, zaopatrzenia poprzez planowanie produkcji, sprzedaż, zarządzanie relacjami z klientami a skończywszy na księgowości, finansach czy też zarządzaniu zasobami ludzkimi. Jest ono budowane w sposób modułowy tzn. Każdy moduł może działać niezależnie od drugiego natomiast w pełni współpracują ze sobą - posiadają wspólną bazę danych.
Zazwyczaj takie oprogramowanie występuje w wersji przeglądarkowej, która zapewnia dostęp z każdego miejsca i urządzenia.
W pełni dopasowane do potrzeb funkcje aplikacji - bez niepotrzebnych modułów przeznaczonych dla "wszystkich",
Gwarancja poprawności działania zgodnie z oczekiwaniami,
W przypadku aplikacji web'owej - dostępność przez przeglądarkę, z każdego miejsca na świecie, bez potrzeby instalacji na poszczególnych stacjach roboczych,
Pomoc, asysta i serwis pogwarancyjny